Friday, February 1, 2013

Mangga Muda & Kuah Rojak

org ngandung mmg mcm2 teringinnya. jgn korg kata mengada2, tak baik tahu?! rasa dulu br tau... alhamdulillah, takat ni takde lah minta yg bkn2. yg mana eddy blh carikan, dia carikan.  jauhkan lah bnda2 yg tak terjangkau dek angkal. dr minggu lps dh teringin sgt mkn mangga muda. singgah kedai2 buah semua kata takde. lalu taman tgk pokok mangga rmh org terjuntai2 je mangga epal tu haaa... takkan nk terjah rmh org trs mntak! maka bertabah aje lah :(

hari tu eddy nk beli buah duku kt pekan, kebetulan ada mangga muda. bahagianya rasa mcm dpt emas seploh kilo! hahahaaaaa... blk rmh trs kupas kulit, potong2, curah kuah rojak yg beli kt penang aritu nyam nyammmm...


fuuuhhhhhh... nikmatnya mkn krup krap krup krap dgn rasa pedas2 manis kuah rojak heaven! tgk blk gambo tu rasa kecur plak hahahaaaa

org ngandung ni klu teringin bkn nk mkn byk mana pun.... takat mkn utk buang rasa ngidam gitu. ada lg 2 biji, esok2 blh gak buat sambal mempelam kan?! sbnrnya masa 1st trimester tu ada gak eddy belikan mangga muda & jambu botol tp masa tu msh morning sickness bila mkn-muntah-mkn-muntah


igt lg dulu kirim kt kwn office mntak tlg belikn mkn mangga muda yg saiz hok comel2 tu... apa ke nama mangga ni ntah...

entry ini


kecur tgk gambo2 ni hahahaaaaa


p/s : org wilayah dpt cuti hujung mggu yg pnjg yea.


7 comments :

Nurulhuda Abdul Latip said...

amboi akak yang nengok ni kecur gamaknya meleleh air liur niiii

watyz said...

adeh!! terliur ler... :)

Afne said...

hi hajar hashim. tq sudi singgah sini.

alamak, klu kecur afne tak blh buat apa le kena gi cari hehe

Afne said...

kak huda, meh kita kecur sesama. nnti akak gi cari mangga muda k ;)

Afne said...

aty, adakah....??

nik ros said...

kecur air liur tgk gambar ni.sedapnyerr

Afne said...

hi nik ros. tq sudi singgah sini.

mangga muda mmg sedap :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...