Wednesday, July 31, 2013

Ring Sling

msh kah kau igt....???


aduhai rindunyaaaaaaaaaaaaa dgn ring sling ni! byk jasa & memudahkan kami babywear haziq masa dia kecik2 dulu. blh juga dijadikan cover time NIP (nursing in public). jgn x tau ring sling ni pernah sampai ke langkawi ikut tuannya bercuti hehe...

dh basuh bersih2 weekend lps. esok lusa blh le babywear hani. bertahun juga x pakai maka kena refer blk wearing instructions.

I love babywearing ;)

p/s : rindu nk update mcm2 cerita tp skrg sgt2 bz. maklum le dh hujung bulan bergelumang dgn payslips, gaji pekerja, dokumen utk claim, gift raya, kuih raya, shopping raya! hahahaaaaa


6 comments :

lia said...

aku ada sehelai.... warna pink dr zaman Amsyar tp x berusik sbb aku x reti pakai hu3

Afne said...

sygnya ko x guna. cuba la kat zara. dr simpan x pakai better letgo je lia.

Hani Fadhlina Abdul Rahman said...

Letgo ler murah2, x pun wat contest or giveaway ... Berminat jgk nih ...

Afne said...

hani fadhlina, buat masa ni tak nk letgo sbb nk babywear hani :)

klu minta blh join group link yg afne tepek kt tepi blog ni ;)

psl contest/ga tu mmg dh lama nk buat tp takde masa huhu

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

tabikk spring .. aku suka tgk org bersling ni ..comei jer baby duk dlm tue ;-)

Afne said...

diana, x de apa lah nk tabik berspring bagai...

sng je pakai ring sling ni. klu dulu org kutuk2 kata mcm bibik tp skrg org dh buka mata psl ring sling.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...