Monday, July 22, 2013

Gambar Passport

bbrp hari lps eddy bawa anak2 ke kedai gambar utk gambar berukuran passport haziq. ibu x ikut ddk rmh dgn hani.


dh pesan suruh haziq senyum tp x tau knp dia buat ekspresi muka camtu hehe... x pe lah haziq, janji ada gambar ;)

btw, gambar kt atas tu bkn utk buat passport tp utk borang permohonan prasekolah thn 2014.


In Shaa Allah, haziq akan bersekolah di sekolah yg sama dgn hana iaitu sekolah yg sama waktu afne bersekolah rendah dulu. ishhhh... rasa haziq mcm kecik lg tp hakikatnya dh nk bersekolah thn depan. cptnya masa berlalu... anak2 semakin membesar & ibu semakin tua. 


9 comments :

rosnita zulkifli said...

dah 5 tahun ke ?? cepatnya masa berlalukan?

~ana~ said...

chomelllllsssss....

Afne said...

kak ros, thn ni haziq 4 thn. thn dpn masuk pra sekolah utk kelas 5 thn. mcm hana jugak dulu.

Afne said...

tq ana :)

wan nurul hezrina abd halim said...

wah jelas gambarnya..oklah ek kedai cuci gambar2..cantik nampak gambar

si merahpun tahun depan masuk 5 tahun

Afne said...

tq nurul hezrina. merah pn masuk sekolah ke thn dpn?

zety said...

aaaaa..mengingatkn aku yg bdk ber2 ni pon xsetel lagiii...

Afne said...

zet, umar masuk darjah 1 kan next year?

watyz said...

eh... haziq share bulan yg sama la ngan aunty. nak skolah dh kan.. kejap nye masa berlalu... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...