Monday, October 21, 2013

Hani Hadirah @ 4 Months


alhamdulillah, hani hadirah genap 4 bln pd hari jumaat (18/10/13) yg lps. jom baca perkembangan hani :)
  • berat terkini 5.8 kg & panjang 63.5 cm.
  • alhamdulillah, msh eksklusif breastfeed. moga Allah permudahkn urusan & murahkan rezeki kami, amin.
  • dh mula meniarap masa 3 bln setengah cuma skrg ni msh belajar utk lpskan tgn yg tertindih bwh dada.
  • klu sblm ni suka hisap tgn yg digenggam, skrg ni sukaaaaaaaaaaa sgt hisap ibu jari. dh dpt ibu jari senyap la dia tau2 dh tertido hehe..
  • lasak bergerak 360 darjah, sedar2 tilam ke mana, orgnya dh ke mana.
  • peramah sgt ok! mudah tersenyum & suka ajak borak uhh ahh uhh ahh
  • suka sgt dpt berdiri dpn cermin. excited mcm jmpa kwn padahal nmpk diri sendiri hehe..

gambar2 hani masa 3-4 bln :)




9 comments :

~ana~ said...

comel je gmbr hani hisap jari tu...:)

Nurulhuda Abdul Latip said...

Mana gambar Hana yang botak tu??

Nurulhuda Abdul Latip said...

Eh silap..gambar Hani yang botak tu? Hana kan kakak dia kan, hehe

Afne said...

ana, risau jugak kot terbawa2 sampai dia bsr.

Afne said...

kak huda, hana kakaknya & hani adiknya. gmbr botak next entry hehe

zety said...

chottt..chottt isap jari..hihihihi

Hani Fadhlina Abdul Rahman said...

Comel nyer hisap jari ...

Afne said...

zet, kdg tu hisap jari kemain kuat bunyi mcm ye ye je.

Afne said...

hani fadhlina, bdk kecik buat apa semua comel kan. cer klu org tua buat ekekekkkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...