Wednesday, December 4, 2013

Gunting Rambut

biasanya rambut hana je yg afne usik. plg terer pn potong belakang & depan je. tu pun kdg senget2 hehe... selalunya haziq punya rambut samada gunting kt kedai atau eddy cukur guna mesin bila dia ada masa free. memandangkn ayah tgh sbk & ibu diorg dh rasa x sedap mata tgk rambut anak bujang yg semakin pnjg so saja cuba2 caras rambut haziq. kebetulan pg smlm hani msh tido lg so curi2 lah masa yg ada ;p

senjata utama ialah gunting, sikat & mesin cukur (elektrik). mesin tu ada ukuran nk laraskan dlm mm & inci.


zass sana, zass sini, cukur sana, cukur sini.... byk jugak rambut korg rupanya huhu


dh buat sepah tu kasi sapu bersih2 lah yea. the result.....
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


tokak2 rambut haziq ibu kerjakan miahahahahhhh. sepatutnya tepi2 tu kena trim dgn pisau cukur tp afne tak berani so biarkan je dulu. nnti dh nk masuk sekolah kita gi gunting rambut kemas2 kt kedai je lah ekkkk. haziq kata rambut kakak hana mcm dora the explorer hahahhaaaaaaa

korg camne? pernah gunting rambut anak2 korg?


4 comments:

~ana~ said...

afne, ana x pernah pun lg potong rambut diaorg ni...mmg x berani n x reti la..hahaha...mmg pegi barber je la...

Petak Bunga said...

ayah 'dia' pandai gunting rambut..
mak nya x pandai

Afne said...

ana, rambut lelaki nmpk je pendek tp kena potong & gunting dgn kemas pastu kena guna pisau cukur lg errrr mmg x reti le afne...

Afne said...

petak bunga, afne pn x pandai tp saja2 cuba hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...