Sunday, August 17, 2014

Orang Jauh Datang Beraya :)

ni lah dia yg afne kabo member lama yg sudi dtg beraya. kami tidak kwn baik yg mcm korg gelar bff ke benda tu... tp kak ros lah kwn afne bercerita-kwn tanya pendapat-kwn kongsi masalah-kwn gaduh-kwn ronggeng-kwn shopping-kwn degil ikut kepala kitorg je hahahaaaaaaa

plan awalnya beria nk gorengkn keladi yg kak ros dh order berbulan2 lamanya. ye, aku tau aku goreng keladi sedap menjilat jari lagi2 klu dpt cicah sambal kicap aku yg pedas meletop tu kan?! tp atas faktor kekangan masa, semua tu x dpt disediakan. rasa ralat sgt. kebetulan hari tu hari jumaat kan johor cuti, maka seawal 8 pg dh ramai tetamu dtg beraya tak putus2 sampai ke mlm. 

sampai2 je anak2 kak ros & ac masuk berlari berkawan dgn anak2 afne mcm dh kenal lama. tu aura mak2 pegi kt anak2 kahkahkahhhhhh. kak ros msh mcm dulu yg afne kenal cuma ac je dh makin tombam! hahahaaaaa

havoc gila masa bergambar masing2 mmg sporting hbs! 
















tq kak ros & ac sudi dtg jauh2... jauh le sgt dr muar je pun! tp consider korg org kl kan hewhewhewwww. disebabkan ralat x sempat masakkan keladi goreng cicah sambal kicap, afne sumbat perut diorg dgn mkn tghari lauk2 simple, bekalkn keladi & buah2an. maaf klu layanan x memuaskan. jgn serik dtg kg aku lg. mana tau tahun dpn ko dh blh dtg beraya ke rmh aku sendiri... dpt lepak 1-2 mlm jadi le kan. mana lah tau kannnnn... doa2 kan yea kwn2 :)

sedih beb masa diorg nk blk tu. rasa nk suruh stay lama2 padahal berjam2 borak pn rasa x puas. tq tq tqqqq kak ros. moga ikatan persahabatan kita kekal sampai bila2 :)


No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...