Wednesday, August 12, 2015

Aidilfitri 2015 (Syawal 1436H)

salam semua :)

amboi... hampir setengah bulan juga x update blog ye! dh hampir penghujung syawal dh pun tp takpe lah,  korg tgk je lah gmbr2 raya yg afne upload ni.

raya tahun ni msh berkumpul kt rmh mak abah, Alhamdulillah. anak2 bersiap awal pg sekali harung haziq join ayah solat sunat hari raya kt masjid :)





nmpk sgt bdk rambut kenteng tu plg excited dpn kamera kan?! mcm2 ekspresi muka ko dik oooiiii. kt bwh ni gmbr anak2 dgn adik alya. adik nayla masa ni x ready lg.



tunggu geng2 lelaki blk masjid baru mulakan salam raya & bermaaf-maafan. dimulakan dgn menantu hantu sulung hehe.. tgk bdk rambut kenteng tu suka bebeno dia menyakat ayah hahahaaa



giliran afne pulak... ntah perasaan ni kabo mcmn. sedih sgt2 sebak rasa!



diikuti pakde & makde...





kemudian, ahli baru raya tahun ni hehe... cik jerin & ucu





giliran cucu2 pulak... cpt semua gi salam! korg selalu buat sepah conteng2 rmh atok kan?!







tahun ni hani dh mula jakun dgn sampul raya. klu tahun lps org bg dia x kisah sgt pun hehe. masa utk gambar raya sekeluarga. korg igt sng ke nk setting 14 org tgk kamera pd 1 saat yg sama? hahahahaaaaa


mak & abah. insan2 plg istimewa & sgt bsr jasanya pd afne. trm ksh mak abah bg kami sekeluarga tumpang ddk rmh 3 thn ni. dh ddk sendiri ni semua kena buat sendiri dh x blh manja2 nk harap mak aje.


atok, maktok & cucu2. amboi haziq... kemain mesra awak dgn atok ekk??


kami 3 beradik. mereka saja lah kwn ngadu kwn gaduh yg afne ada.


Al-Fatihah utk arwah Noor Aida Binti Nordin & Mohd Nazri Bin Nordin. moga roh mereka dicucuri rahmat & ditempatkan di kalangan org2 yg soleh & beriman, amin.

giliran anak2 mak abah bergambar dgn family masing2...


makde & family...


ucu & husband...


ni gmbr hari raya ke 2 kami sekeluarga :)


yg ni gambar2 masa hari raya ke 5 kami beraya ke Parit Jawa, Muar. sempat singgah ke Pantai Leka, Parit Jawa. playground kt situ bsr mmg seronok lah bdk2.











sementara anak2 main buai (kt tepi sblh parking kereta sahaja) sempat lg selfie laki bini hehehe... jarang2 sgt kot dpt peluang mcm ni kan kan kannnnn


rmh tmpt kami beraya. nice deco tema ala2 english.






tgk rmh org deko cantik2 mcm ni alahai apa cerita deko rmh ku huhu...


1 comment :

Nieyl said...

Salam...
Singgah pagi di sini..
kembali BW..=)
Meriah blog dgn gambar raya =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...