Friday, June 3, 2016

Ayam Sambal Bali

acik pn x mo ketinggalan mencuba resepi2 viral. lg2 bila baca testimoni yg rata2 komen mmg sedap (mcm x de pulak yg komen x sedap bhahahaaa). ni le bahana join group msk2... afne jarang komen sekadar view cuci mata tgk diorg msk sedap2 hehe...


siap je msk trs share kt group whatssapp family. mmg sedap wehhhh πŸ‘πŸ‘πŸ‘

fyi, mmg dh menjadi kebiasaan otw blk sekolah anak2 main teka teki apa menu ibu msk hari ni. klu xde teka teki itu bermakna kita tapau je lah kikikikiii. tp biasanya afne akan msk (walaupun sesimple mana sekali pun) menu kegemaran anak2 cthnya sayur petola dgn suhun msk bening tu...


k, bwh afne share resepi asli dr tuan empunya resepi. ikut step by step In Shaa Allah menjadi. nahhh... kot2 blh jd idea menu korg lunch hari ni πŸ˜‰

Ayam Sambal Bali


slmt mencuba πŸ˜‰


2 comments :

mama tisya said...

resepi ni viral aritu..asal viral smua nk try kn..mmg sedap..ni nk puasa bole la masak lg

Afne said...

Erynn, jumpa resepi mcm sedap je save tp cuba kendian2 hehe... tp mmg sedap ayam sambal bali ni. Must try!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...