Friday, April 17, 2009

Nasi Berahi Ehh.. Nasi Beringin :)


Hahaha.. jgn terpedaya dgn tajuk kt atas tu yea. takde kena mengena perkataan berahi tp arini cam berahi nk mkn nasi beringin. sblm turun tapau td dh terbayang ayam goreng dia yg best & panas lg sbb tu ajak k.ros turun awal tkt hbs & malas beratur pnjg.

Beli nasi beringin ngan buah betik singgit jek. pisang tu acik nasi beringin kasi free. moga murah rezeki acik tu meniaga. Moh tgk.. sdp sgt ke nasi beringin ni?? Lauk2 yg blh dipilih letak dlm tu ada ayam goreng/daging rendang/telur/tauhu goreng, acar timun+nanas, kuah kari & sambal. tp kali ni amik kepak ayam seketol, acar, leher ayam seketol, 2 ketol montot ayam ngan sambal.

Ada org ckp nasi beringin ni asal dr johor tp tak pernah jumpa pn org jual kt sana. Kt KL ni tak sure ada ke org lain meniaga tp cuma pernah jumpa kt foodcourt bwh. ok, nk berhenti merapu ni perut dh lapo nk mkn.

Jemput mkn ye kekawan...

Nasi Beringin




2 comments :

ummi_aisy said...

afne.. iela pnh jumpe nasi beringin nie kat muar.. dulu iela skolah muar.. masa skolah jek laa jumpe.. skang tak tau..heheh

mama_umar said...

gempak je tajuk,ye ye lah aku nk tgk nasi berahi ko tu afne,kih3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...