Thursday, June 4, 2009

Kerja Rumah Saya Hari Ini..

saja nk melalut utk remind diri sendiri heheh.. dh brp ari plan nk kemas beg tak terbuat2 gak. kan ke saya sdg diserang penyakit M yg sgt dahsyaaattttttttt. mmg kronik weehhh & takde ubat k. yg peliknya time ok... ok la tp time dia dtg mmg ssh nk 'halau' hahahha
  • mls msk (on & off je)
  • mls lipat baju (melambak2)
  • mls ngemas rmh
  • mls nk gerak2.. nk2 bila dpt bantal baring kt tilam bujang dpn tv
haaa.. amik ko complete segala M masuk dlm tu. smlm blk keje singgah psr mlm cari serai tp semua kedai sayur tanya takde jual la plak. isshhh... konon2 berangan nk msk rendang ayam. beli peria pastu beli jagung rebus 3 ketol RM5.. bapak beso jagung tu mkn sorg tak hbs. so share ngan hana.





comel kan hana mkn jagung. mana la afne tak syg gilak2 sama ini bdk. suka gomol cium sampai dia rasa rimas nk nangis hahaha


pastu dh mlm2 skit kul 10 lbh melantak nasi lemak ayam goreng berempah hehe.. mana la tak naik saiz pipi & punggung ni. perut tu toksah cerita la mmg dh 'maju' ke depan dgn jayanya pn. eddy plak ada beli karipap frozen.. goreng 4 ketul tp saya telan seketol k & buatkn teh o panas utk abg loba2. lps mkn dua2 tumbang kekenyangan haha

sedar2 dh azan subuh trs bgn bsh baju 3 round.. solat.. mandi.. buat kopi o & goreng karipap frozen lagi pastu siap2 trs anto hana ke taska & drive ke tmpt keje.

settled dh bsh baju, blk karang tinggal pack brg utk blk kg. oooo.. nk blk kg.. itu psl sanggup bgn subuh2 bsh baju haha klu tak 6.30am le terkial2 bgn dr katil. blk kg kali ni sbb nk hntr rombongan pengantin abg ipar ke kahang/kluang sana. aritu masa majlis nikah tak dpt ikut. seronok le hana jumpa abg2 & kakak sepupu belah family in law. maklum le belah afne ni br dia sorg cucu pengarang jantung. sabo yea hana, sampai masa karang blh main ngan adik baby lak yea.

so rasanya KALAU RAJIN mlm ni nk...
  • msk
  • layan hana (rutin harian pn..)
  • kemas beg (harus buat)
Bulleted List


1 comment :

.:iZ-AnN (",):. said...

wahhh...kakak hana dah besooo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...