Thursday, January 21, 2010

Chicken Wing



adoooiii.. lately tingin sgt nk mkn chicken wing. haa.. korg jgn nk buat spekulasi yea hehe. eddy kata klu tingin sgt beli je kt pizza hut tp.. aritu masa mkn kt sana mcm tak ghairah tgk chicken wing dia. sbbnya.. tingin mkn homemade chicken wing suka suki. lama sgt dh tak buat chicken wing suka suki tu sejak preggy haziq 5 bln dulu & lama sgt jugak oven tu tak beroperasi mcm dulu. tetiba lak rasa lama sgt dh tak buat entry citer psl msk2 kan?! haha apa maknanya tu..??

nnti la tunggu eddy blk kl br seronok mkn ramai2 (3 org je pun..). klu mkn berdua ngan hana brp ketul sgt nk bakar chicken wing tu.


8 comments :

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

rajinnyer afne ... ;-)

~ana~ said...

afne, tgk gmbr ni terus rs teringin nak buat ayam lemon rosemary black pepper...dah lama da x buat..hu3x...

** Perfect Love ** said...

hish.. rajin tul afne ni. Saya kalau teringin harus tuju ke kedai. Beratt je nak masak sendiri.. hihihi

Afne said...

diana, bkn rajin tp mmg dh teringin nk mkn hehe

Afne said...

ana, afne sejak lps ada anak 2 mmg jarang sgt masak. ddk ber3 je ngan hana & haziq. tu yg byk tapau je.

Afne said...

fida, takdenya rajin. seronok le msk sama2 pastu ratah sama2.

mama_umar said...

aku pon aritu ade tingin nk mkn steak weh,ciken wing ni mmgla sodap,aku suka mkn ayam ayamas tu,bli setgh ekor,sorg pon blh abis,hahaha

Afne said...

zet.. ko jgn le citer steak weehh. fav aku all the time beef steak. kadang gi kg baru tp evwn byk pilihan tak power cam kt keramat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...