Monday, March 29, 2010

Itik Masak Kicap

wachaaaaa!!! ni entry syok sendiri tak bergambo yea.

happy lorr... lalalalaaaaaaaaa sbb hasil ebm sessi pg ni di opis dpt 9.5oz! wuuhuuuu

knp ekk? adakah kerana itik msk kicap mlm td ke? korg jgn tanya sedap ke tak.. hana mkn hbs 2 senduk nasi haaa apa maknanya tu? hana mmg bkn picky eater (laju je ngap roti/biskut/buah/spaghetti/mee segala) tp klu mkn nasi kena tgk jugak lauknya. padahal complete segala bumbu/ramuan bagai ikut style mak2 msk hehe tak pedas ke hana? hbs semangkuk itik kicap tu kitorg ratah hahahaaaa

ni eddy le beria soh msk rendang itik aritu. nmpk itik kt giant trs rembat sekor. gigih le si isteri menumbuk lesung nk msk utk si suami kahkahkah. org tgh puji mkn sedap kena la rajin msk weehhh... dia tak bg hbskan semua soh msk kicap plak. lg pun jarang2 memasak sejak PJJ ni.

hari sabtu msk spaghetti bolognese pn beria2 hana mkn.. siap puji2 sedap makin kembang ibu yg tak baper nk kembang ni. terima kasih le nak oooiii.. awak le yg menambah semangat ibu utk tarik angin rajin msk.

ehh.. ni buat entry nk citer ebm ke psl mkn???

UPDATES : SESSI PTG DI OFFICE DPT 7.5OZ. SYUKUR.. ALHAMDULILLAH.


4 comments :

Nana said...

itik ni dia ada bau skit kan?kita bole makan skit je la kang makan banyak mcm terasa bau dia dlm mulut hamis2 gitu

Afne said...

hehehe.. a'ah ada bau skit tak mcm ayam. tp kan rasanya berat tulang ngan lemak je itik ni. daging dia tak baper nk ada..

Nieza Ishak said...

hihihi

hana pandai puji lagik syiok la ibu dia memasak ..

suffiya pun pandai puji, dr penat memasak terus kembang semangkuk ..wakaka

Afne said...

nieza, afne kan bila tgk anak2 berselera mkn apa yg ibu diorg msk kan trs hilang penat segala hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...