Monday, March 29, 2010

Kuda Ehh.. Rusa!

hahahaaaaaa mula2 gelak sakan dulu sbb arini menggila update blog.

ok.. kalo blh nk cabut blk rmh skrg. kenapa..? mengapa..? isshhh abg loba2 dh blk johor la mlm td. tak sabo nk assemble kepingan bebarang dlm kotak yg baruuuuuuu je afne terima sekejapan td. beso wehhhh mcm kotak tv 21 inci.. kak ros, ko tlg angkat masuk kereta ptg kang blh? hehe..

kan ke anak dara mata bulat dh sbk tanya kuda berpuluh beratus kali. aritu eddy dh bawak dia gi chow kit konon soh dia pilih sendiri... kuda siap kuar bunyi "eeeheee.. eeeheee.." (suara kuda la kan), lagu2 bagai, dgn mulut gerak2 gaya mkn, ekor blh goyang2 lg tp.. rege tak blh thn blh dpt handbag carlo rino seketol.

last2 rembat menatang ni dr online blogshop.. tak dpt kuda, rusa pun jd la kan asalkan blh rocking. nk beli brand new kt ikea pn mantop gak regenya.

pic cilok thetottoys


persoalan yg bermain di minda skrg ni.. "hana, agak2 berjaya ke ibu assemble jd sebiji cam dlm pic tu?" tungguuuuuuuuuuuuuuu..


10 comments :

Nieza Ishak said...

lerr ..kihkihkih

umah kami ada sekor ..
zulaikha kalo naik menda alah ni asyik melalak jerk ...

awat tak beli siap pasang kat kedai baby jerk ... mudah + angkut ..kihkihkih

rossysweety said...

mlm karang jgn ko pulak yang naik tau!!!mau barai rusa tu..

Afne said...

nieza, eddy dh cari kt kedai toys area chow kit le tu.. dpt pun yg rege menggigil hehe

takpe la, mlm karang psg slow2.

Afne said...

aku tak naik rusa.. naik mende lain hahahaaaaa

Nana said...

wah comeine menatang rusa tu bape ek hage ni afne?

~ana~ said...

dah berjaya pasang erk..seronok la hana pas ni..agak nya pas ni xmo dah la main kat playground kat bawah...

shuhaina said...

wah..dah berjaya ke pasang anak rusa hana tu?
nnt ajar hana nyanyi lagu anak rusa nani ya

Afne said...

nana, mmg comei hehe. nsb baik saiz utk bdk2 hahaha. afne beli 2nd hand dr thetottoys rm68 including postage fee. klu baru punya rm149 kt ikea.

Afne said...

ana, terkial2 jugak la ibu memasang padahal sng je hehehe

takmo dh main kt playground bwh? tak caya la hana tu..

Afne said...

shu, dh siap psg mlm td. kemain happy lg si hana tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...