Thursday, December 9, 2010

Rojak Buah

ishhh.. sejak akhir2 ni tayang gmbr mknn je kan?! yelah2.. saya ngaku saya mmg kuat mkn hehe

 ehh.. kata rojak buah, mana buahnya? buahnya menyorok di bwh yea kwn2..

nk mkn rojak ni seminggu sekali je. tokei rojak ni dtg setiap selasa naik motor roda 3 tp complete mcm dapur mini utk dia meniaga. apa ada dlm tu? tentu la buah2an mcm mangga muda, betik muda, timun & sengkuang. yg korg nmpk berkeping2 warna coklat tu keropok. rasanya diperbuat dr tepung beras. mmg keras tp rangup! mkn dgn kuah rojak (rasanya kuah petis ni) dgn taburan kacang hancur. dijual dlm bekas polisterin ada saiz kecik & bsr (yg kecik pn dlm polisterin yg sama gak cuma isinya dikurgkan). saiz kecik RM3.50 & saiz bsr RM4.50. beli sebungkus sorg kdg tak hbs tp klu share kdg2 rasa tak cukup hahahaaa. mmg mantop!

korg tak caya? meh tgk apa 2 org ni tgh buat..



8 comments :

eLYies said...

huwaaaaaaaa..jeles2...dok tingin lama ni..hhuhuhu

mama_umar_maryam said...

ish..kecur tgknye..

Huda~Banny said...

nak resepi kuah rojak petis x?kite ada..sedapppp

midiaida said...

ye la ko nei pot..asyik gambo makanan jek..terliur aku..hahah..

Afne said...

ude, share le resepi tu ;)

Afne said...

dot, katanya aku kuat mkn. so gambo mknn je laaaaaaaaaaaa

Afne said...

yies, kecur ada makna? hehehhee

Afne said...

zet, ko pn sama ke? ekekekke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...