Monday, February 28, 2011

MODEL KERUSI PLASTIK

ishhh.. klu model kerusi/sofa mahal tu takpe jugak. ini model kerusi plastik hehehe.. yg kelakarnya dia yg beria suruh ibu snap gmbr2 ni. abaikan warna baju & seluar yg tak matching tu sbb hana yg pilih sendiri.


 


ok, adik dh nangis sbb kak hana tak bg dia interframe

mcm2 gaya hana posing dpn kamera skrg ni. tanpa diajar, diulangi tanpa diajar! senget ke kanan la, senget ke kiri la, cekak pinggang la, bengkokkan kaki la, mcm2! yg plg tak thn siap muncung mulut bajet seksi anjelik joling hahahaaa


8 comments :

Huda~Banny said...

hahahahaha gelak tgk gmbr hana..dia suoh kak k-pot snap eh....

eLYies said...

hahaha..CUTE..macam2 aksi yer..mmg sesuai jdi model kerusi plastik

Afne said...

ye ude, advance sungguh gaya tak agak2 umur blm pn 4 thn hahahaa

Afne said...

auntie yies, kang kalo bukak kilang kerusi blh le panggil hana jd model kihkihkih

Normaliza said...

amboi..pandainya bergaya. Tapi kesian la adik..samapi sudah takleh enteprem..hehe

Afne said...

adik model kereta masuk skit je hehehee

Nieza Ishak said...

nampak makin berisi badan hana skrg ni ;)

Afne said...

a'ah.. sejak awal thn afne dh notice. sabtu ahad mmg byk mkn. nak2 bila msk bubur setengah pot beras hbs dibelasah bdk ber2 tu. mungkin dia dh ada geng mkn. apa ibu msk/goreng mmg dia bedal hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...