Monday, April 25, 2011

CARI APA KAT JLN TAR?

cari pasal! hahahhaaaaa

takde lah.. sesaja jln2 perabih duit yg msh bersisa ni wehhhh rasa lmbt je nk gaji! nsb le kwn meronggeng sudi menemankan. ehh kak ros, ko pasan tak 1 kpg gmbr pn kita tak snap ekk? agaknya msg2 lupa diri tgk baju2.. kasut2.. tudung2.. bergantungan di sana sini. blh juling bijik mato muahahaaaa

 apa tu? apa tu?? tak blh tunjuk hehe

klu nk tgk sgt, ni je afne blh tunjuk.. aci tak? tudung baru utk hana. ntah mana menghilang tudung bling bling yg maktok belikan tu huhu.. hana kena ada sekurg2nya 2 helai tudung - sehelai utk kelas Iqra' kt taska setiap ptg & sehelai lg utk dipakai di rmh (time2 hana ikut ibu solat).

amboi.. kemain posing!

p/s : alamak.. saya msh teringat2 skirt cotton kaler merah darah tu!
p/s/s : dh brp kali gi jln tar cari telekung utk umur hana sshnya nk jumpa... 


10 comments :

Nieza Ishak said...

BELI ONLINE LAGI SENANG AFNE ...banyak jerk jual

Afne said...

nieza, member kata lingkungan RM20 ada jual kt jln tar tp saiz utk 7 thn plg kecik. hana tu dh la baka kecik saiz 4-6 thn ssh nk cari ke mmg takde? online kt ne nieza tau ke? takmo lah mahal2 sgt.

jaja said...

afne, hana tu lebih kurang saiz qistina kan?? kita beli kat mydin mall je...saiz utk 6 thn x silap. besar sikit tp ok la pakai..kena pakai dgn anak tudung. ada entry pasal qistina & telekung.
murah je RM10.90...kualiti pun not bad -__-

Afne said...

ja, yelah lbh kurg keding2 slim je saiz hana ni. btl ke ada kt mydin. tmpt fav shopping tu. tq ja, insyaallah, jumaat ni afne cari :)

eLYies said...

bestnya shopping..lama tak shopping kat jln TAR..jeles ni!!!

Afne said...

jgn jeles2 hehehe... jom yies kita ke jln tar :)

mama_umar_maryam said...

las aku gjln tar 3 taon lepas kot T_T

Afne said...

zet, aku klu ke jln tar tetiba jd juling mata hahahaaaa

RaRa said...

comel.. comel.. anak dara...

Afne said...

anak dara tu mmg suka posing hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...