Saturday, April 23, 2011

Hana @ 43 Months

43 months = 3y 7mos

last entry milestone hana di sini.
  • afne perasan lately hana kurg menyusu. anak2 korg sebaya hana mcm ni juga ke?
  • selera mkn sama naik mcm haziq. mungkin sbb ada geng mkn.
  • pantang ditegur.. bergenang & berderai lah airmata. nmpk je ganas mulut potpet2 tp sensitif mcm ibu ok?!
  • skrg ni skt2.. "ibu blh tolong kakak tak?" ni ada la benda dia nk mintak tlg amik/belikan.
  • kt rmh fully diaperless for two weeks yeayyy! ke taska msh bawa 2 kpd diapers tp biasanya akan dibawa blk semula.

ooohhh hana, awak lah kwn ibu.. kwn bercakap, kwn bergaduh, kwn berdebat.  


6 comments :

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

lepas nie jimat dah afne .. no more diapers .. kita train adam since 2 yrs ++ ... lama2 ok .. jimatttt ;-)

RaRa said...

oh, rupanya hana muda sebulan drpd anak sulung saya, Zahra..

Anak saya dah lama tak minum susu secara konsisten. Tapi kalau sesekali dia nak, kami belikan juga. Itupun terkadang dah sebulan tak habis2, jawabnya harus buang.

;)

Shareena Haron said...

afne sofea still pakai diapers bila tdo mlm ..kat nursery pun dah tak pakai diapers..dulu dok dgn bb sitter ari2 pakaikan dia diapers sbb tu le lambat sikit..tapi setiap kali mak sha dtg sini mmg mak sha tak pakai kan dia diapers ..mmg sofea dah pandai bgthu semua tapi dah bbsitter tu tak nak ajar nak wat camner..tapi skang ni alhamdulillah byk yg sofea belajar sejak tinggal kat nursery ...cuma yg kesian nyer tiap2 ari antar sure menangis ..

Afne said...

diana, afne happy tol sbb mmh dh kurg sgt la hana pakai dd. dulu mesti beli 2 pek jumbo utk sebulan.

Afne said...

hi rara, ooo anak awak pn dh kurg susu yea? kdg tu risau juga sbb dulu mmg kerap menyusu.

Afne said...

sha, itu la slh satu kenaikan hntr anak ke nursery sbb diorg lbh berdikari. tp mcm sha bgtau la, kdg hana pn menangis tgk mood juga dia bgn mcmn.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...