Tuesday, March 20, 2012

Belum Pun 24 jam Tapi Rindu Sudah Berdendam Kesumat

hahhhh.. amik kau tajuk entry. ibu jiwang sudah mariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Alhamdulillah, kitorg slmt sampai kl lbh kurg jam 10.40 mlm td. gerak dr kg lps solat maghrib. bergenang juga airmata si anak dara, tetiba adik pukul dgn belon trs nangis melalak hehe. kesian eddy penat2 blk dr hutan trs siap2 hntr kitorg blk kl. adik2 kt rmh, korg mkn la daging kijang tu puas2. jgn berebut kepala kijang dgn hana sudah hahahhaaaa. ohh yea, sampai je kl trs hntr eddy ke TBS cari tiket bas kena blk mlm td juga sbb hari ni kena pergi pejabat daerah batu pahat utk cabut undi sebut harga. abg, ayg doakan moga murah rezeki & dipermudahkan dalam segala urusan, amin.

korang... rindu sgt dgn hana si mata bulat. yelah, dh seminggu hana bercuti kt kl. riuh rendah rmh dibuatnya dr pg sampai ke mlm dek jerit pekik 2 beradik tu. walaupun penat melayan karenah diorg yg mcm2 tp seronok. korg mungkin tak paham, tp ini lah dilema ibu yg berjauhan dr anak. blk rmh igt hana. haziq pn igt juga, ada di dpn mata. bgn tido pepagi td trs teringat hana sbb nmpk merata2 sticker strawberry.. kt sliding door, kt dinding fridge, kt atas meja mkn, kt rocking horse (rusa sbnrnya).. ahhh ko mula lah nk bergenang ayor mata!





pastinya afne akan merindui ini..


ada org kata afne kejam sbb sanggup berpisah hntr anak jauh2 bg org lain jaga... wak lu! meh sini aku luku kepala ko yg bebal tu nk? tak nak kan? tak tau citer ko jgn buat assumption sebarangan membabi buta, paham?! ini btl2 kontorversi hot story the morning glory.. jgn sampai aku heret ko masuk melodi ehhhh... apa kena mengena pn tak paham ekekekekkkk. cool la kak zombie, i sentap sekejapan aje. byk lg benda lbh penting nk difikir & dibuat. babe, ur words mean nothing to me!


10 comments :

lia said...

aku x leh la afne.... b'genang airmata aku ni... terasa sarat betul kerinduan ko kat dia...

semoga ko terus tabah beb....

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

huk..huk... sedih la berjauhan ;-(

Afne said...

thanks lia :)

mmg ada yg faham tp ada yg mmg takmo faham langsung.

Afne said...

diana, bkn sengaja nk buat mcm ni. afne kena byk bersabar.

mama_umar_maryam said...

aku pon tibe2 tekak perit..
aiseh..mulut sapelah tuu..lahabau btollah

~ana~ said...

afne, jom balik kg....:)

watyz said...

aku nangis la weh baca statement ko ni. rindu lak kat anak2 aku jugak.... :(

Afne said...

alamak aty, sorry la buat hang rasa sedih. aku pn rindu anak2 aku huhu..

Afne said...

zet, tu muluit lahabau labongek namanya hahahaha

Afne said...

ana, afne br blk mggu lps hntr hana blk kl. tp rasa mcm nk blk lgggggggggggg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...