Tuesday, July 17, 2012

Bila Neesa Balik Kampung

hari sabtu minggu lps neesa & ayahnya melawat kami di kg. aduhaaaai... comel sungguh dgn bdn tembam bulat kulit putih melepak. nmpk lain dgn rambut yg semakin lebat & pnjg.

kredit pix to ucu

kebetulan neesa sampai tengahari. mencabar juga nk tidokan 3 anak sekaligus. sorg dh stim, lg dua org aktif main kang trs tiga2 mata segar bugar. 


skrg agak ssh suruh neesa posing. klu dulu tala je kamera trs senget2 senyum simpul. ni pun kira nsb baik dia mau senyum. tgk 2 gmbr kt bwh ni saling tak tumpah wajah arwah ida. 



anak dara pn nk posing juga sedangkan tahan2 mata yg mengantuk. hasil skala kulit yg semakin gelap dek berlatih hari sukan selama 2 mggu.



haih laaaa.... geram sgt sama ini bdk. makin aktif. tak reti ddk diam. becok mcm kakak dia.



comel je tgk neesa tgh pujuk kakak hana. haziq nakal skrg ni, klu dia main hbs dia larung org mcm ribut.... yadoyaiiiii


tgh2 main neesa perasan gambar2 kt dinding. trs dia tunjuk ayah, ibu, kak hana, abg ajiq, atok, maktok. walaupun neesa hilang ibu kandung dlm usia 4-5 bln tp mama (makcik kpd neesa) yg jaga dia skrg selalu tunjuk gmbr ibunya.


kelakar juga neesa ni sama becok mcm hana. sama pelat mcm haziq. dia dgr double H panggil eddy tu ayah, dia pn panggil ayah. dia dgr double panggil afne ni ibu, dia pn panggil ibu.

lbh kurg jam 11 mlm, ayah neesa dtg jemput. lain kali dtg lg main2 dgn kak hana & abg haziq k?!


10 comments :

lia said...

neesa makin besar, nmpk matang & cute amat,....

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

suka tgk gmbr neesa gelak panjang lebar tue ;-)

Mayudi + Asniza = Alya + Alesya said...

wah,,, seronok tgk gambar happy,,, bagus ipar kor afne,,,, semoga terubat rindu kor,,,,

Afne said...

lia, aku tgk makin mirip muka arwah. sayu sgt aku rasa..

Afne said...

diana, ssh dh nk snap aksi2 dia skrg ni tak mcm dulu.

Afne said...

anis, ni aku dh ddk kg harap2 kerap la dpt jumpa. dulu asyik miss je bila aku kt kl.

Chekgu Azrine said...

Kesiannya neesa..semoga roh arwah ibunya aman di sana..

Salam perkenalan sis..:)

watyz said...

makin comel lak dia. dh rupa hana je. mcm adik bradik btol. balik jugak kan dia. yg 2 org tu kat setahun x nmpk muka...

Afne said...

hi cekgu azrine,
tq sudi komen sini. salam perkenalan jugak :)

Afne said...

aty, kitorg sekeluarga bersyukur walaupun tak kerap jumpa tp ada lah dlm 1-2 bln sekali diorg blk. dpt lah juga lps rindu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...